BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 22, 2010

PEMBENTANGAN KURSUS HUTAN DAN KOMUNITI

Asalamualaikum w.b.t. kepada anda semua, kali ini saya ingin membuka bicara lagi dengan berkongsi pengalaman membentangkan tugasan kumpulan bagi kursus minor HUTAN dan KOMUNITI. Kami ialah kumpulan GEOGRAPHERS paling last membentang pada tarikh 22 October 2010. Sebelumnya pagi tu bergegas saya datang ke Kuliah tanpa apa2 persediaan..tambah2 pulak kena hujan masa nak datang UMS (seluar saya basah sikit hehe). Proses pembentangan berjalan lancar Alhamdulilah sebab kami membentangkan SISTEM AGROFORESTRY TUMPANGSARI. Walaubagaimanapun, saya kurang berpuas hati dengan seorang #?><<<<<% yang tidak memahami penjelasan saya bagi menjawab soalannya..Bayangkan dia mempertikaikan kumpulan kami ..hadoi bro kami cakap pasal Sistem Tumpangsari di Indon la..jangan salah faham..kalau ko x da idea atau kempunan markah tambahan sekalipun jangan tanya kalau x faham. Satu lagi dia mempertikaikan penggunaan GIS (Geographic Information System) dan RS (Remote Sensing) dalam pembaikan sistem Tumpangsari. Hadoi budak ni GIS dan RS boleh digunakan untuk semua skala dengan teknik yang berbeza saja x kan gua nak terang A-Z kot kat lu. Kami dah ambik 5 subjek GIS termasuk RS ..jadi kalau x faham atau x da idea janganlah tanya bukan-bukan...jangan sekali2 mempertaikan kumpulan kami. Saya harap semua pembaca sila berikan komen anda sebab saya masih x puas hati. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap kumpulan saya. BUKANKAH HIDUP INI TIADA YANG MUSTAHIL.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...